‘O’ Asana Nasıl Yapılır?
Doctor Yoga

Özel Terapi


    Yogada her duruş eşsiz derecede kıymetli olup hepsinin özel anlamları mevcuttur. Bazı duruşları çalışmak, pratikte ilerlemek için önemlidir. Bu pozları yaptıkça hem özgüven gelişiyor hem de ileri düzey pozları yapmak kolaylaşıyor. Bu nedenle, derslerimde de sıklıkla yer verdiğim, öğrenciler tarafından da sıklıkla ‘O duruşu nasıl daha iyi yapabilirim?’ diye sorulan bazı pozları özel olarak incelediğim bir video serisi hazırladım.

Bu serideki videoları ihtiyaç duyduğun şekilde pratiklerine ekleyebilir, gelişmek istediğin konuya odaklanarak gelişim sürecini hızlandırabilirsin.

Tavsiyem, diğer duruşları çalışmadan önce Chaturanga Dandasana videosunu pratik etmen ve birkaç hafta hergün düzenli bu duruşu çalışman. Bu sayede hem kolların güçlenecek hem de merkez bölgeni kullanmayı öğreneceksin.

Diğer duruşlarında nasıl yapıldığını merak ediyorsan detaylı anlatımlarını aşağıda bulabilirsin.

Chaturanga Dandasana
Sirsasana – Baş amudu
Bakasana – Karga duruşu
Parsva bakanasa duruşu.

Tel veya mail